Yuasa'nın dünyanın aparıcı motosiklet və sənaye AGM (uducu şüşə mat) texnologiyası avtomobil bazarına gəlir. Yuasa avtomobil AGM akkumulyatoru, Avropa bazarına çıxmağa başlayan bu yaxınlarda təqdim edilən avtomobillərin artan həddindən artıq güc tələblərinə cavab vermək üçün hazırlanmışdır. Yuasa'nın avtomobil AGM təcrübəsi Mazda MX5 və məşhur Toyota Prius kimi nəqliyyat vasitələrindən gəlir və Avropanın avtomobil batareyaları dizaynı üçün satışa çıxarıldı.
Yeni Yuasa AGM Avropa 096 və 019 ölçülü batareyaları, müasir nəqliyyat vasitəsinin həddindən artıq güc ehtiyaclarını həll edərkən etibarlı bir başlanğıc təmin edir. Laboratoriya qiymətləndirməsi, adi şərti su basmış məhsulun tsiklik dayanıqlığından 4-5 dəfə və adətən 16% daha yüksək başlanğıc gücünə malikdir. Artan reaksiya səthinin sahəsi, başlanğıc zamanı mühərrikin daha sürətli dönməsi üçün artan enerji sıxlığını təmin edir və buna görə də yanacaq səmərəliliyini artırır.
AGM batareyaları 44 ildən artıqdır (1965) bazarda olan Yuasa Motosiklet və Sənaye batareyalarında istifadə olunan eyni emici şüşə mat texnologiyasından istifadə edir. Bu uducu şüşə mat, batareyanın turşusunu udur və bu, adi su basmış batareyalara ehtiyac olduğu kimi elektrolit rezervuarlarına ehtiyac olmadan hüceyrə həcmindən daha səmərəli istifadə etməyə imkan verir. Yuyucu şüşə mat, qurğuşun turşusu batareyasının dizaynına bir sıra əsas üstünlüklər verir:
Tez-tez soruşulan suallar
S: Su altında qalan və AGM Qurğuşun turşusu batareyaları arasında hansı fərqlər var?
A. Yuxarıda baxın, AGM batareyaları, batareyanın tələb olunan bütün elektrolitləri şüşə döşəmə içərisində saxlamağa imkan verən bir şüşə mat ayırıcı istifadə edərək qurulmuşdur, həmçinin şarj zamanı çıxarılan qazların hamısının su halına gətirilməsinə imkan verir və batareyaların tamamilə olduğunu göstərir. baxım pulsuzdur. Şüşə döşəmənin adi su basmış batareyalara nisbətən dizayn faydaları, batareya paketinin plitələr arasındakı qeyri-kafi elektrolit qorxusu olmadan daha yüksək təzyiq altında işləməsinə imkan verir və bu da AGM batareyaları tərəfindən təklif olunan dayanıqlığın addım addım dəyişməsinə səbəb olur. Şüşə döşəmənin keyfiyyəti, tətbiqinə qarşı batareyanın optimal ömrünü təmin etmək baxımından vacib bir məqamdır. Bu təcrübəni Yuasa bu texnologiyanı istifadə edərək 44 ildən artıq bir müddətdə əldə etmişdir. Avtomobil tətbiqi batareyaları dizaynı, müasir nəqliyyat vasitələrinin artan xidmət / texnoloji tələbləri üçün daha yüksək sürətlə başlanğıc performans və dövr dövrü ilə balanslaşdırılmışdır.
S: GEL və AGM (ulduzlu) batareyalar arasında hansı fərqlər var?
A. Hər ikisi rekombinant batareyalardır (yəni normal işləmə şəraitində su əmələ gətirmək üçün doldurulma zamanı verilən qazları yenidən əmələ gətirirlər) və hər ikisi tənzimlənmiş möhürlənmiş klapan kimi təsnif edilir.
Əsas fərq, AGM-də, elektrolit turşunu immobilizə edən xüsusi bir udulmuş şüşə mat ayırıcıya batırılır, halbuki GEL batareyalarında turşu Silisi ilə qarışdırılır və bir turşusu immobilizə edir. AGM-in GEL-dən üstün cəhətləri, udulmuş şüşə döşəmənin istifadəsi ilə batareya paketinin tsiklik dayanıqlığı yaxşılaşdıraraq daha böyük bir işləmə təzyiqi altında işləyə biləcəyidir. GEL ilə bənzər paket təzyiqindən istifadə edilə bilməz, buna görə dayanıqlıq ümumiyyətlə həyat üçün yaxşı olan, lakin avtomobil tətbiqləri üçün tələb olunan yüksək sürət başlanğıc performansına uyğun olmayan artan pasta sıxlığı ilə təmin edilir.
S: Şarj gərginliyi nə üçün həm GEL, həm də AGM batareyaları üçün bu qədər vacibdir?
A. Şarj gərginliyi bu tip batareyalarla kritikdir, çünki hər ikisi rekombinant batareyadır. Bu deməkdir ki, bütün qurğuşun turşu batareyalarında müsbət plakada yaranan oksigen mənfi plaka tərəfindən verilmiş hidrogenlə rekombinasiya olunur. Hidrogen və oksigenin rekombinasiyası batareya turşusuna çevrilən su əmələ gətirir, buna görə batareya təmirsizdir və yuxarı qalmasına ehtiyac yoxdur.
Dizaynda istifadə olunan sızdırmazlıq havası, qazların rekombinasiyasının baş verməsini və hüceyrənin qurumasına və uğursuz olmasına imkan verməmək üçün müsbət daxili təzyiqin olmasını təmin edir.
Bundan əlavə, vana həddindən artıq yüklənmə zamanı ortaya çıxan hər hansı bir artıq təzyiqi etibarlı şəkildə boşaltmalıdır (məsələn, alternativ rektifikatorun nasazlığı), əks halda hücrə geri dönməz şəkildə zədələnəcəkdir. Vana buraxdığı həddindən artıq təzyiq həm batareyanın içərisində toplanmayan həm hidrogen, həm də oksigendir, beləliklə dövrü pozur; net nəticə batareyanın sonda quruyacağını göstərir.
Qeyd etmək lazımdır ki, zavoddan çıxdıqdan sonra bir AGM batareyası açılmamalıdır, çünki performansında geri dönməz itkiyə səbəb olan lövhələrdə sulfat meydana gələ bilər.
Gel batareyaları şarjı düzəltmək üçün daha vacibdir, çünki həddindən artıq yüklənmə gelin dönməz zədələnməsinə səbəb ola bilər, AGM bu uğursuzluq rejiminə tabe olmur və buna görə də avtomobil istifadəsi üçün daha uyğundur.
Q. AGM batareyamı qış boyunca qarajımda saxlaya bilərəm və ya donacaq?
A. Su basmış batareyalarda olduğu kimi, batareyaları şarj vəziyyətində saxlayırsa, batareyaları dondurma qorxusu olmadan saxlamaq olar.
S. AGM batareyamı qaraj mərtəbəsində saxlaya bilərəm?
A. Bir çox insan batareyaların betonda oturduğu zaman enerjinin "tükəndiyini" təsəvvür edir, həqiqət hər hansı bir müasir batareyanın zərər və ya sürətlənmiş boşalma qorxusu olmadan betonda oturmasına icazə verə biləcəyinizdir.
Bu mif, köhnə taxta / şüşə qab batareyalarının günlərindən qaynaqlanır, burada rütubətli döşəmələr ağacın şişməsinə səbəb olan xarici taxta qutulara su axmasına səbəb olur. Əslində müasir plastik batareyalardakı müasir batareyalarla birlikdə, beton ümumiyyətlə batareya saxlayacaq əla bir səthdir. Əsas məsələ, döşəmədə batareya korpusuna zərər verə biləcək kəskin əşyaların olmamasıdır; elektrokimyəvi səbəblər yoxdur.
S: AGM batareyaları bir yaddaş varmı?
A. Xeyr, bu yalnız Nikel Kalsium kimi Nikel Alkaline Batareya sisteminin bir işidir.
EFB izah etdi
AFB (Advanced Flooded Batareya) və ECM (Enhanced-Cycling-Mat) kimi də tanınır
Ən son OEM vasitə tələblərinə cavab vermək üçün dizayn edilmişdir
EFB texnologiyası artıq çox sayda giriş səviyyəsində Start Stop avtomobillərinə təchiz edilmişdir
Xüsusi Karbon əlavələri və yüksək şarj qəbul zərf tipli ayırıcılar da daxil olmaqla təkmilləşdirilmiş dizayn səbəbindən standart nəmli su ilə doldurulmuş batareyalar (+ 170%) üzərində dinamik şarj cərəyanının artması
Normal nəmli su ilə doldurulmuş batareyalar üzərində artan tsiklik dayanıqlıq (+ 100%)
Alınmış alov tutqunlu möhürlü uc / əyilmiş ikiqat qapaq
Bazarda getdikcə EFB texnologiyası olaraq adlandırılan təkmilləşdirilmiş su ilə doldurulmuş batareya texnologiyası giriş səviyyəsində Start-Stop avtomobilləri üçün səmərəli həll təklif edir. AB-nin bu nəqliyyat vasitələri üçün emissiya hədəfləri daha yüksək performans modelləri üçün təyin olunanlardan daha aşağıdır. Bu, istehsalçıların AGM texnologiyasından gözləniləndən daha yüksək bir vəziyyətdə, lakin standart nəmli su ilə doldurulmuş starter batareyalarından gözləniləndən daha aşağı bir vəziyyətdə Başlanğıc Stop əməliyyatının tələblərinə cavab verən bir batareya texnologiyası inkişaf etdirməsinə səbəb oldu.
Avropa bazarında OEM spesifikasiyası EFB texnologiyasına artan tələbatı qarşılamaq üçün Yuasa, YBX7000 Başlat Aralığı ilə 11 yeni EFB batareya növünü təqdim etdi. Böyük Britaniya park hissəsində nəqliyyat vasitələrinin əhatəsini artırmaq üçün bu sıra 5 Avropa (DIN) və 6 Yapon (JIS) batareya ölçüsündən ibarətdir.
Start-Stop'a əlavə olaraq, Yuasa EFB batareyaları tələb olunan tətbiqlərdə istifadə üçün yaxşı uyğun gəlir. Polis avtomobilləri və taksilər üçün ümumi olanlar kimi təkrarlanan dərin boşaltma ssenarilərində EFB texnologiyası, yüksək dərəcəli su ilə doldurulmuş batareyalarla müqayisədə təkmilləşdirilmiş tsiklik dayanıqlığı təklif edir.
Tez-tez soruşulan suallar
S: Standart su ilə EFB batareyaları arasında hansı fərqlər var?
A. EFB batareyaları standart nəm su altında qalan texnologiyanın inkişaf etmiş bir versiyasıdır. EFB texnologiyasının əsas üstünlükləri azaldılmış yükləmə vəziyyətində işlədikdə təkmilləşdirilmiş şarj qəbulu və daha çox dövrilik davamlılığıdır. Yaxınlaşma olaraq, EFB batareyaları standart su basmış məhsuldan 30.000 start ilə müqayisədə 270.000 mühərrikin mühərrikini təmin edəcəkdir.
S: EFB və AGM batareyaları arasında hansı fərqlər var?
A. EFB batareyaları performans və davamlılıq baxımından AGM batareyalarına daha aşağı səviyyəli bir seçim kimi təqdim edilmişdir. EFB texnologiyası, plaka istehsal prosesində karbon əlavələri əlavə etməklə mövcud su basmış texnologiyanın təkmilləşdirilməsinə əsaslanır. AGM batareyaları nəm su altında qalmış batareyalarda tapılmayan bənzərsiz dizayn xüsusiyyətlərindən faydalanır. Bunlara şüşə mat ayırıcılar, rekombinant qapaq texnologiyası və təkmilləşdirilmiş tsiklik ömrü asanlaşdırmaq üçün daha yüksək paket təzyiqləri daxildir. AGM batareyaları, aşağıdakı texnologiyalardan birini və ya bir neçəsini əhatə edən daha yüksək spesifikasiyalı nəqliyyat vasitələrinin tələblərini ödəmək üçün daha yaxşıdır: Başlat Stop, Yeniləyici Əyləc və Passiv Boost.
S: EFB batareyamı qış boyunca qarajımda saxlaya bilərəm və ya donacaq?
A. Batareyanın doldurulmuş vəziyyətdə saxlanmasını təmin etməklə, heç bir donma qorxusu olmadan saxlanıla bilər.
S: EFB batareyamı qaraj mərtəbəsində saxlaya bilərəm?
A. Hər hansı bir müasir batareyanın zərərdən qorxmadan və sürətlənmiş özünü boşaltmadan betonda oturmasına icazə verə bilərsiniz. Beton ümumiyyətlə bir batareya saxlayacaq əla bir səthdir. Əsas məsələ, döşəmədə batareyanın qapağını zədələyə biləcək kəskin əşyalar olmamalıdır; elektrokimyəvi səbəblər yoxdur.
S: EFB batareyalarında yaddaş var?
Xeyr, bu yalnız Nikel Kalsium kimi Nikel Alkaline Batareya sistemlərinin işidir.