Xüsusiyyətləri başa düşmək
Yuasa Sayı
Yuasa batareya hissələrinin nömrələri, BBMS (İngilis Batareya İstehsalçıları Cəmiyyəti) standartına əsasən, uzun illərdir İngiltərənin sonrakı biznesi tərəfindən istifadə və başa düşüləndir.
DIN nömrəsi 72310 1988
Batareya növlərini müəyyən etmək üçün istifadə edilən DIN (Alman Sənaye Standartı) Part Sayı sistemi, ənənəvi olaraq Avropa daxilində istifadə olunur, lakin indi ETN nömrə sistemi ilə əvəz edilmişdir.
məsələn 560.49
1-ci rəqəm - Gərginlik
1-2 = 6 volt batareya
5-7 = 12 volt batareya
2-ci və 3-cü rəqəmlər - nominal gücü
560 = 60Ah @ 20 saatlıq sürət
660 = 160Ah @ 20 saatlıq sürət
4-cü və 5-ci rəqəmlər - Batareyanın fəaliyyətinə və xüsusiyyətlərinə istinad edən unikal kod nömrəsi
ETN nömrəsi
ETN (Avropa Tip Nömrəsi) Batareya standartlarının Avropalaşması zamanı DIN nömrəsini əvəz etmək üçün təqdim edildi. ETN, DIN nömrələmə sisteminin dəyişdirilməsini asanlaşdıran və əlavə texniki məlumat verən birləşməsidir.
ETN sisteminin tətbiqi, 2006-cı ilə qədər rəsmi nəzarət dövründə 2000-ə yaxın hissə nömrəsinin verilməsinə səbəb oldu və buna görə də rəsmi ədəd indeks qeydləri olmadan hissə nömrələrinə çarpaz istinadlar tələb olunarsa əlavə qarışıqlığa səbəb ola bilər. Eurobat tərəfindən nömrə buraxılışına nəzarət 2006-cı ildə ləğv edildi və sonradan verilən nömrələri indi rəsmi mərkəzi qeydlər saxlanılmadığı və verilmədiyi üçün başa düşmək çətindir.
9 rəqəmli ETN DIN nömrələmə sisteminə əlavə məlumat təqdim edir.
məsələn 536 046 030
1 rəqəmli voltaj - 1-2 = 6 volt Batareya, 5-7 12 volt Batareya
2-ci və 3-cü rəqəmlər - nominal tutum
560 = 60Ah @ 20 saatlıq nisbət
660 = 160Ah @ 20 saatlıq nisbət
4, 5 və 6 rəqəmləri - Unikal kod nömrəsi
5-ci və 6-cı rəqəm bəzən köhnə batareya dizaynına və orijinal DIN nömrəsinə (4-cü və 5-ci rəqəmlər) istinad edə bilər
Unikal kod nömrəsi dözümlülük səviyyəsi, soyuq əyilmə performans səviyyəsi, vibrasiya səviyyəsi, qapaq, terminal və sıxma hissələri barədə məlumat verir.
7-ci, 8-ci və 9-cu rəqəmlər - Soyuq Köklü Performans
2 fərqli EN qiymətləndirmə var: EN1 və EN2
Bu, istifadə olunan standart istifadəçinin, xüsusən də hazırda hər iki standartı sınamayan rəqəmsal keçiricilik testerlərinin istifadəsi ilə qarışıqlığa səbəb ola bilər.
Batareyanın hansı spesifikasiyaya veriləcəyi barədə məlumat unikal kod nömrəsində gizlidir.
Soyuq Dəstəkli Performans (Amper)
Soyuq Cranking Performance (CCA) batareyanın başlanğıc fəaliyyətini ölçür. Sadə cəhətdən, CCA nə qədər yüksək olsa, nəqliyyat vasitəsini işə salmaq bir o qədər asan olacaq.
SAE (J537 Jun 1994 American Standard)
Bu SAE (Avtomobil Mühəndisləri Cəmiyyəti) görə başlanğıc testdir. Sınaq göstərir ki, -18 ° C temperaturda olan batareya, 7,2 voltdan (6 volt batareya üçün 3,6 volt) 30 saniyə ərzində Soyuq Kırılma Amperinə bərabər bir cərəyan verəcəkdir.
Batareya dizaynına məruz qalmasına baxmayaraq, SAE'nin DIN CCA əlaqəsinə yaxınlaşması belədir: - SAE = (DIN x 1.5) + 40.
Batareyanın istiliyi temperaturla birlikdə sürətlə aşağı düşür, buna görə də bu test batareyanın başlanğıc qabiliyyətini yaxşı yoxlayır. 10 saniyəlik bir EN reytinqi və 30 saniyəni 7.2 V-ə qədər dəstəkləməsi lazım olan SAE testi batareyanın yüksək sürət tutumu qabiliyyətinə yaxşı bir görünüş verir.
DIN (Alman Sənaye Standartı -18 ° C-də)
Yenə də SAE-də olduğu kimi, DIN testi -18 ° C-də aparılır. Tam doldurulmuş batareya nominal test cərəyanı ilə 6V-ə boşaldılır. Gərginlik 30 saniyədən sonra ən azı 9.0V olmalıdır və 6V-ə çatma vaxtı ən azı 150 saniyə olmalıdır.
Batareya dizaynına məruz qalmasına baxmayaraq, DIN'nin SAE CCA əlaqəsinə yaxınlaşması belədir: - DIN = (SAE - 40) x 0.66.
Müasir yanacaq vurulan avtomobillərin tətbiqi və sürətli işə ehtiyac olduğu üçün DIN standartı avtomobil istehsalçıları arasında rəğbətini itirmişdir. Buna baxmayaraq, batareyanın içərisində istifadə olunan materialların miqdarı ilə açıq bir əlaqəni göstərir, lakin başlanğıc deyil.
IEC (Beynəlxalq Elektrotexnika Komissiyası) (IEC 60095-1 Noyabr 2006)
Yenə də IEC testi -18 ° C-də aparılır. Hazırlandıqdan sonra 24 saatlıq bir istirahət müddəti bitdikdən sonra (standartın 6.2-ə uyğun olaraq), batareya orta istilik səviyyəsinə qədər -18 ° C +/- 1 ° C arasında hava dövranı olan bir soyutma kamerasına yerləşdirilir. hüceyrə -18 ° C-ə çatdı +/- 1 ° C. Daha sonra batareya standarta uyğun olaraq boşaldılır və 10 saniyədən sonra 7.5V gərginliklə və 30 saniyədən sonra 7.2V gərginliyə cavab vermək tələb olunur. sonra batareya 20 +/- 1 saniyə yatır, bundan sonra batareya orijinal cərəyanın 60% -i boşaldılır və standartın 7-ci cədvəlinə uyğun olaraq 40 saniyədən sonra 6V gərginliyə cavab vermək tələb olunur. IEC standartının SAE və IEN1 standartı arasında əlaqəsi var və Yuasa batareyaları üçün SAE dəyəri bərabər IEC qəbul edilə bilər.
EN (EN50342.1A1 Noyabr 2011 5.3)
EN test də -18 ° C-də aparılır. Lakin EN tələbi iki səviyyəyə bölünür: EN1 və EN2.
EN1 - Batareyanın ardından 7.5V gərginliyə cavab verməsi tələb olunur
10 saniyə; və 10 saniyəlik istirahətdən sonra batareya daha da @ 0.6 x orijinal cərəyan vurur və ikinci mərhələdə cəmi 90 saniyə (ilkin dövr (10s / 0.6) 16.7 saniyəyə bərabərdir) ikinci mərhələdə 73s başa çatdırmaq üçün tələb olunur.
EN2 - İlk axıdılması EN1 ilə eynidır, lakin 6.0V-ə qədər olan ikinci axıdma müddəti cəmi 150 saniyə olmaqla 133 saniyəyə çatmalıdır. Boşaltma cərəyanının hər iki dizaynı qarşılamaq qabiliyyəti çox batareya dizaynına tabedir və istehsalçıdan istehsalçıya və dizayndan dizayna qədər dəyişə bilər. Lakin, Yuasa-da rəqibimizi müqayisə etmə işlərinə ümumi olaraq, EN1 və EN2 arasındakı əlaqə: -
EN2 = 0,85% -dən 0,92% -ə qədər EN1
Bu əlaqəyə görə, ümumiyyətlə qarışıqlığı minimuma endirmək üçün SAE-ni standartımız kimi göstəririk.
JIS (D5301: 1999)
Yapon Sənaye Standartı sınağı -15 ° C səviyyəsində aparılır. Avtomobil akkumulyatorları adətən ya 150A ya da 300A-da müxtəlif 10s / 30s gərginlik və 6V davamlılıq tələbi ilə sınaqdan keçirilir. Avropa tətbiqetmələri üçün, hesab edirik ki, bu, batareyanın işə salınması müştərisinə aydın bir fikir vermir və nadir hallarda Avropa bazarında göstərilib istifadə olunur.
Dəniz Cranking (MCA)
Bu dəniz krank sınması SAE CCA tələbinə əsaslanır, lakin 0 ° C-dən daha yüksək temperaturda aparılır, adətən batareyalarda CCA (Soyuq Cranking Amps) kimi deyil, CA (Cranking Amps) və ya MCA (Dəniz krank amperləri) olaraq göstərilir. Dəyişən cərəyan (CA / MCA) adətən müvafiq SAE CCA işarələnmiş batareyadan 25% yüksəkdir. Bunun hər hansı bir Dənizlə əlaqəli cranking cari sorğularına münasibətdə yoxlanılması tövsiyə olunur.
Dünya bazarında avtomobil batareyaları standartlarının sayı çoxdur. Yuasa hazırda SAE CCA standartını norma olaraq istifadə edərək, başlanğıc və başlanğıc dözümlülüyü arasında batareyanın əyilmə performansının aydın, balanslı bir təqdimatını verir.
EU1103: 2010 Tutma İşaretleme Direktivinə görə, EN50342.1 A1 2011 standartında göstərilən Yuasa istifadə qabiliyyəti (20 saat) və EN1 CCA. Xahiş edirik unutmayın, bazarda mövcud impedans test cihazlarında alqoritm problemlərinə görə, Yuasa batareyalarında bütün testlər keçirilməlidir. köhnə SAE alqoritminə riayət edin (EN və ya IEC deyil, çünki standart hələ köhnəlmiş versiyalara qarşı müəyyən edilir).
Ehtiyat Gücü Dəqiqələri (EN50342.1 A1 Nov 2011 Maddə 5.2)
Ehtiyat Tutumu, 25 ° C-lik bir batareyanın gərginlik 10.50V (6 volt batareya üçün 5.25V) qədər 25 Amper cərəyanı verə biləcəyi bir neçə dəqiqəlik bir müddətdir.
25 Amper normal işləmə şəraitində bir avtomobildə tipik bir elektrik yükünü təmsil edir, buna görə Ehtiyat Tutum normal bir elektrik yükü olan bir nəqliyyat vasitəsinin sındırılmış alternator və ya fan-kəmərlə işləyəcəyi vaxtını göstərir. Bu yaxşı, praktik bir imtahandır.
Aydındır ki, elektrik aksessuarlarını nə qədər çox söndürsəniz, avtomobili idarə edə bilərsiniz.
Ehtiyat Tutumu əvvəlcə şarj sistemi (dinamo) uğursuz olduqda və əvvəlcədən xəbərdarlıq işığını doldurduqdan sonra qalan sürücülük müddətinin göründüyü təqdirdə batareyanın tutumu barədə bir göstəriş vermək üçün istifadə edilmişdir. Müasir nəqliyyat vasitələrinin şarj sistemlərinin daha çox etibarlılığı ilə ehtiyat qabiliyyətinin avtomobil istifadəçisinə birbaşa yararlılığı azalıb, lakin axıdılması cərəyanının artması ilə batareyanın işində nisbi azalma göstərir.
20 Saat Dərəcəsində Ampere Saat Tutumu (Ah) (EN50342.1 A1 Noyabr 2011 5.1)
Ampere Saat Tutumu bir batareyada saxlanılan elektrikin ümumi miqdarını ölçür.
Bir Ampere Saat, 1 Ampere cərəyanı 1 saat keçdikdə elektrik enerjisini ifadə edir.
Ampere Saat Tutumu batareyanın boşaldılması sürəti ilə dəyişir; Boşaltma nə qədər yavaş olarsa, batareyanın verəcəyi elektrik enerjisi nə qədər çox olarsa.
Ampere-Saat Gücü, gərginliyin 10.50V-ə düşməzdən əvvəl 20 saat ərzində bir batareyanın verəcəyi elektrik enerjisidir. Məsələn, 60Ah batareya 20 saat ərzində 3A cərəyanı verəcəkdir.
Tövsiyə olunan yükləmə dərəcəsi (Amper)
Batareyaları sabit cərəyan şarjı ilə doldurmaq üçün tövsiyə olunan cərəyandır.
Daha çox məlumat üçün 'Batareyalar haqqında bilmək lazım olanların hamısının' G hissəsinə baxın.
Ölçülər - Uzunluq (mm)
Bu, batareyanın ən uzun hissəsi, o cümlədən təchiz olunmuş vəziyyətdə tutulmasıdır.
Ölçülər - Eni (mm)
Bu batareyanın ən geniş hissəsindəki ölçüdür, o cümlədən quraşdırılmış vəziyyətdə saxlayın.
Ölçülər - Boy (mm)
Bu batareyanın qapaqdan qürur duyduğu təqdirdə terminalların zirvələrinə qədər olan ümumi hündürlüyüdür.
Turşu ilə çəki (kq)
Bu batareyanın təchiz edildiyi kimi orta çəkidir.
Hüceyrə düzeni
Hüceyrə düzeni və polarite diaqramlarını hər Yuasa batareya məhsulu səhifəsindəki 'diaqramlar' sekmesinde tapa bilərsiniz. Alternativ olaraq, batareyanın məlumat səhifəsini yükləyə bilərsiniz.
Terminal
Batareyaya quraşdırılmış terminal növü haqqında məlumatı 'texniki şərtlər' sxemində və 'diaqramlar' sekmesinde tapa bilərsiniz.
Konteyner xüsusiyyətləri
Yenə konteynerin tutulması və digər xüsusiyyətlər haqqında məlumatı, hər Yuasa batareya məhsulu səhifəsindəki "diaqramlar sekmesinde" tapa bilərsiniz.
Tutacaqlar
Batareyanın daşıma tutacaqları ilə təchiz olunub-olunmaması barədə məlumatı 'texniki dəqiqlik' sekmesinde tapa bilərsiniz.
Axırıncı havalandırma
Artıq aralığın içərisində fərdi havalandırma şamları vasitəsilə normal havalandırma yerinə daha çox havalandırma olan bir neçə batareya var.
Batareyanın mənfi sonunda havalandırma ilə təchiz olunub-olunmaması barədə məlumatı 'texniki şərtlər' sekmesinde tapa bilərsiniz.
Batareya, batareyanın uzaqdan havalandırılmasına imkan verən EN60095-2 + EN50342.2 2007 maddəsi 5.5.3 və Şəkil 10-a uyğun olaraq qaz çıxışı ilə təchiz edilmişdir.
Şarj göstəricisinin vəziyyəti
Batareyanın doldurulma vəziyyətinə və batareyanın içərisindəki elektrolit səviyyəsinə sürətli vizual rəhbərlik vermək üçün batareyanın bir hüceyrəsinə yerləşdirilmiş ağıllı üzən bir top və prizma cihazı. Narahatlıqlar qeyd olunarsa, bundan sonrakı mühəndislik dəstəyi axtarmaq üçün məsləhət kimi istifadə olunmalıdır.
Qapaq xüsusiyyətləri
Vasitə uyğunluğu üçün xüsusi ola biləcək qapaq dizaynı xüsusiyyətinin göstəricisi: -
Blok - T formalı qapaq xüsusiyyəti, terminallar üçün boşalmış sahə verir və Avropa növləri üçün bu, IEC 60095-2 və EN50342.2 007 maddəsinin 5.5.1.
Düz - İstehsalçıların üst qısqac çərçivəsinə müdaxilə edə biləcək qaldırılmış şamları olmayan düz qapaqlı xüsusiyyət.
Qaldırılmış fişlər - Qapağın yuxarı hissəsinin üstündə oturan havalandırma fiş dizaynı.
Yarım dartma xüsusiyyətləri
Bunlar batareyanı bəzi velosiped (məsələn, quyruqlu nəqliyyat vasitələri) olan tətbiqlər üçün uyğundur.
GS Yuasa Avtomobil Onlayn Batareya Axtarışı vasitədir
GS Yuasa, ən aktual və dəqiq məlumatları onlayn batareyanı axtarmaq alətinə daxil etməyə çalışır. OE məlumatlarını toplayırıq və bu məlumatı dairəmizdəki batareyalarla müqayisə edirik. Daha sonra vasitə istehsalçısı tərəfindən quraşdırılmış orijinal batareya ilə GS Yuasa batareya aralığı arasında bir matça çıxdıq.
Çağırılmamış olaraq əvvəlcədən quraşdırılmışlar və aralığımızdakı batareya arasında CCA və Ah arasında marjinal fərqlər ola bilər. Qarışan çox kiçik fərqlər nəqliyyat vasitəsindəki elektrik sisteminə zərər verici bir təsir göstərməyəcəkdir.
Qeydlər
Hər hansı bir Qurğuşun turşusu avtomobilinin batareyasının ömrü boyu qocalma təsirinə və istifadəyə görə yavaş-yavaş azalacaqdır. Batareya ömrünün sonunda gücü çatışmazlığı və sonradan gerilim düşməsi elektrik səhv kodlarına səbəb ola bilər. Yeni bir batareya quraşdırıldıqda köhnə batareyanın yaratdığı səhv kodları qala bilər. Vasitə sonra bir qaraja təqdim edildikdə, yeni batareyanın problemə səbəb olduğu barədə bir ehtimal verilə bilər. OE və sonrakı batareyalar arasındakı Ahdakı kiçik fərqlər bu təbiətdəki elektrik problemlərinə səbəb olmayacaqdır.
EN50342.1 kimi batareya standartları, istehsalda olan fərqləri nəzərə alaraq, faktiki Ah və etiket reytinqində dəyişikliklərə imkan verir. Bu fərqlər bazar batareyalarından sonra olduğu kimi OE batareyalarında da özünü göstərəcəkdir.