Batareyanın boşaldılması və şarj xarakteristikası

Baş səhifə

Batareyanın boşaldılması və şarj xarakteristikası

19-04-2020

Batareyanın boşaldılması və şarj xarakteristikası
Batareyanın boşaldılması və motosiklet və səlahiyyətlilik batareyaları üçün xarakteristikalar

Batareyanın boşaldılması
Boşaltma və ya şarj etmək hər zaman bir batareyanın içərisində olur. Elektrolit məhlulu, sulfat və hidrogendən ibarət olan doldurulmuş ionları ehtiva edir. Sülfat ionları mənfi yüklənir, hidrogen ionları isə müsbət yüklənir.

Bir elektrik yükü bir batareyanın terminallarına yerləşdirildikdə (başlanğıc mühərriki, fara və s.) Kükürd turşusu parçalanır, nəticədə yaranan sulfat ionları mənfi plitələrə keçir və plitənin aktiv maddəsi ilə ionlaşma yolu ilə mənfi yüklənmədən imtina edir. Bu, batareyanın boşalmasına və ya elektrik enerjisi istehsalına səbəb olur. Bu artıq elektron, batareyanın mənfi tərəfindən, elektrik cihazı vasitəsilə və batareyanın müsbət tərəfinə axır, DC cərəyanını yaradır. Elektronlar pozitiv batareya terminalına qayıtdıqdan sonra yenidən hüceyrələrə keçir və müsbət plitələrə yenidən yapışırlar. Boşaltma prosesi batareya boşaldıqca davam edir və daha kimyəvi kimyəvi qalmır.

Boşaltma Kimyası

Batareya boşaldıqca içərisində olan elektron axınına əlavə olaraq, elektrolit məhlulundakı kükürd turşusunun suya nisbəti də daha çox suya və daha az turşuya dəyişir. Bu prosesin kimyəvi bir əlavə məhsulu, hər bir hüceyrə içərisindəki batareya plitələrini səthini azaldaraq qurğuşun sulfatıdır.

Elektrik enerjisi istehsal etmək üçün hüceyrələrdə daha az sahə olduqda amperat və ya cərəyanın istehsalı da azalır. Boşaltma prosesi davam edərsə, hüceyrə lövhələrində daha da çox qurğuşun sulfatı yatır və nəticədə cərəyan meydana gətirən kimyəvi proses artıq mümkün deyildir. Plitələrdəki qurğuşun sulfat yataqları, bir batareyanın qeyri-müəyyən enerji verə bilməməsinin səbəbidir. Məsələn, bir neçə günə qalan işıqlar və ya başlanğıc motorunun geniş əyilməsi. Əslində, uzun müddət axıdılması zərərli bir sulfata səbəb olur və batareya nə qədər yüklənməsindən asılı olmayaraq bərpa oluna bilməz.

Batareyanın boşaldılması

Batareya heç bir şeyə bağlanmasa da, özünü boşaltma hər zaman baş verir. Öz-özünə axıdma dərəcəsi ətraf mühitin temperaturu və batareyanın növündən asılıdır. 55 ° C-dən yuxarı olan temperaturda özünü boşaltma daha sürətlidir. Batareya bir qarajda saxlanılırsa və ya isti havada tökülürsə bu temperaturlara çatmaq olar.
Batareyanın saxlanması ilə əlaqəli ümumi bir yanlışlıq, beton bir mərtəbədə qalsa, sürətlə özünü boşaltmasıdır. Bu, otuz beş il əvvəl, batareya qutuları sərt rezindən hazırlanmışdısa - betondan gələn nəmlik bu tip batareyanın birbaşa beton döşəməyə axmasına səbəb oldu. Bununla birlikdə, müasir batareya qutuları polipropilen plastikdən hazırlanmışdır və həddindən artıq özünü boşaltma üçün heç bir narahatlıq olmadan betonda saxlanıla bilər.

Özünü boşaltma səbəbləri

Avtomobilin şarj sisteminin batareyanı doldurması üçün kifayət etməyən qısa səyahətlər səbəb ola bilər. 15 və ya 20 mil-dən az məsafədə mühərrik işləməsi və nəqliyyat vasitəsinin həftədə cəmi iki dəfə təsadüfi istifadəsi, mühərriki işə salmaq üçün batareyanı kifayət qədər saxlamaz. Batareyanın başlanğıcını işləyə bilməsi üçün kifayət qədər yüksək vəziyyətdə saxlamaq üçün nəqliyyat vasitəsi istifadə edilmədikdə, aydan bir dəfə temperaturdan asılı olaraq adi bir batareya üçün batareya doldurucu ilə doldurulmalıdır. Bir AGM batareyası Adi bir batareyadan daha yavaş bir sürətlə boşalacaq və tez-tez doldurulmasına ehtiyac yoxdur.

Soyuq saxlama temperaturu uzunmüddətli saxlama üçün ən yaxşısıdır. Məsələn, 0ºC-də saxlanan bir AGM batareyası təxminən 6 aya gücünün 90% -ni saxlayır. 40ºC-də saxlanan eyni batareya 4 ay ərzində tutumunun 50% -ni itirir. Bortda olan kompüterlər, saatlar və digər aksesuarlar da zamanla batareyanı boşa bilər.

Batareya dolduran kimya

Bir batareyanın doldurulması boşalma zamanı meydana gələn kimyəvi prosesi tərsinə çevirir. Sülfat və hidrogen ionları əsasən yerləri dəyişdirir. Bir batareyanı doldurmaq üçün istifadə olunan elektrik enerjisi yenidən kimyəvi enerjiyə çevrilir və batareyanın içərisində saxlanılır. Batareya doldurucuları, alternativlər və generatorlar da daxil olmaqla, batareyanın açıq dövrə gərginliyindən daha yüksək bir gərginlik istehsal edir.
Şarj edən amperaj təbii udma dərəcəsindən çox olduqda, batareya həddindən artıq istiləşə bilər, bu da elektrolit məhlulu yanan hidrogen qazı meydana gətirir. Hidrogen qazı, havadan oksigenlə birləşəndə ​​çox partlayıcıdır və asanlıqla bir qığılcım alovlana bilər. Beləliklə, batareyanın terminallarında bir qığılcımın qarşısını almaq üçün batareya şarj cihazını bağlamadan və ayırmadan əvvəl həmişə söndürməyi unutmayın!

Neçə Amper var?

Bir batareyaya şarj cərəyanını həddindən artıq qızdırmadan tətbiq etmək "təbii udma dərəcəsi" adlanır.

Kiçik ölçülərə görə, avtomobil tipli batareyalarla müqayisə edildikdə, səlahiyyət limanları batareyaları nə qədər cərəyan verə biləcəyinə daha həssasdırlar. Bir motosiklet və ya digər kiçik batareyanı doldurarkən, batareyanın şarj cihazı 3 amperdən çox olmamalıdır. Batareya şarj cihazlarının əksər avtomobil növləri daha yüksək cərəyan çıxışı səbəbindən uyğun deyildir. Bir batareyanı tam işlək vəziyyətdə saxlamaq optimal həyatın təmin edilməsini təmin edərsə, həddindən artıq yükləmə onu əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər.

Həmişə şarj etməzdən əvvəl batareyanın doldurulma vəziyyətini və şarjdan 30 dəqiqə sonra yoxlayın. Bir batareya şarj cihazı bir-iki saat ərzində batareyadan ayrıldıqda, tam doldurulmuş Adi bir batareya 12,6 volt (Sülfat dayanacağı ilə 12,8 volt) və ya daha yüksək səs oxumalıdır. AGM batareyaları tam bir şarjdan sonra biraz daha yüksək gərginlikli oxunuşlara sahib ola bilər.

Artıq yükləməyin. Bir AGM batareyasının xüsusiyyətlərinə görə çox yükləmə və ya həddindən artıq yükləmə elektrolitin həcmini azaldır. Aşırı yükləmə müddəti nə qədər uzun olsa, elektrolit və başlanğıc gücünün düşməsi bir o qədər çox olar. Batareya möhürlənmiş olduğundan, elektrolitin itkisini dəyişmək üçün su əlavə etmək olmaz. Bundan əlavə, həddindən artıq yükləmə gələcək şarjı çətinləşdirən və ya mümkün olmayan hüceyrə plitələrini dəyişdirə bilər. Şarjın çox olmasının qarşısını almaq üçün şarj vaxtlarını diqqətlə izləyin və ya ideal şəkildə Yuasa'nın avtomatik şarj cihazlarından birini istifadə edin. Batareya qutusu toxunmaq üçün çox isti olarsa, həmişə şarj etməyi dayandırın. 6 ilə 12 saat soyudun və şarjı davam etdirin. Doldurma vaxtı şarj cihazının növünə və batareyanın ölçüsünə görə dəyişəcəkdir.

Diqqət: Batareyalarla işləyərkən həmişə təhlükəsizlik gözlükləri taxın və yaxşı havalandırılan bir ərazidə doldurun.

Dərin boşaldılmış batareyanı doldurmaq

11,5 voltdan aşağı açıq bir dövrə gərginliyi olan batareyalar doldurulmaq üçün xüsusi bir şarj cihazı və prosedur tələb edə bilər. Dərin boşaldılmış batareyalar yüksək daxili müqavimət göstərəcək, normal batareyanın doldurulmasını çətinləşdirir. Batareyanın bir şarj qəbul etməsi üçün normaldan yüksək bir şarj gərginliyini istifadə etmək lazım ola bilər.