Batareya əsasları və təhlükəsizlik

Baş səhifə

Batareya əsasları və təhlükəsizlik

19-04-2020

Batareya əsasları və təhlükəsizlik
Batareya əsasları və motosiklet və Powersport batareyaları üçün təhlükəsizlik

Bir batareya nə edir?

Batareyaların 3 əsas funksiyası var:
1. Mühərriki işə salmaq üçün elektrik enerjisi verin
2. Şarj sistemi elektrik tələbinə cavab vermədikdə əlavə cərəyan təmin edin
3. Şarj sistemi üçün bir gərginlik stabilizatoru kimi hərəkət edin

Batareya tikintisi və kimya
Bir batareya kimyəvi enerjini elektrik enerjisinə çevirən bir cihazdır.

Batareya qutusu içərisində nə var?

Batareya qutusu hissələrə (hücrələrə) bölünür. 12 voltluq bir batareyada hər biri cəmi 2,7 volt olan cəmi 12 volt olan altı hüceyrə var. 6 voltluq bir batareyada cəmi 6 voltdan artıq olan üç hüceyrə var.

Batareya tutumu

Hər bir hüceyrədəki qurğuşun plitələrinin ölçüsü və sayı batareya tutumu ilə müxtəlif ölçülü mühərrikləri işə salma qabiliyyəti ilə birbaşa əlaqəlidir. Plitə səthinin sahəsi artdıqca krank cərəyanının performansı artır. Batareyanın hazırkı istehsal gücü, plitələrindəki aktiv maddənin (qurğuşun) miqdarı ilə birbaşa bağlıdır.

Batareya Kimyası
Bir batareyanın boşaldılması və ya şarj edilməsi zamanı hüceyrə plitələrinin müsbət və mənfi qruplarından ionlar (müsbət və ya mənfi yüklənir) köçürülür. Plitələr bir-birindən ionların ötürülməsinə imkan verən keçirici, keçirici olmayan ayırıcı ilə izolyasiya olunur. İonların bir boşqabdan digərinə keçməsi ilə eyni zamanda batareya turşusunun suya nisbəti də dəyişir. Batareya boşaldıqca turşunun suya nisbəti dəyişir və elektrolit məhlulunun xüsusi çəkisi (SG) azalır. SG batareyanın şarj vəziyyətini ölçmək üçün istifadə edilə bilər. Məsələn, 1.160 SG yalnız 50% şarj olan bir batareyanı göstərir. Batareya doldurulduqda bu əməliyyat tərsinə çevrilir.

SG-də turşunun nisbəti əsasən turşuya çevrildikcə SG daha yüksək olur. SG-nin ölçülməsi yalnız adi bir batareyada aparıla bilər, çünki elektrolitə daxil olmağa imkan verən doldurucu qapaqları var.

Bir batareya boşaldıqda və SG daha çox suya (az turşu) dəyişirsə, qurğuşun sulfat istehsal olunur və kimyəvi reaksiyaların baş verə biləcəyi yer səthini azaldaraq hüceyrə lövhələrini örtməyə başlayır. Boşaltma zamanı batareyada bu proses normal olsa da, prosesi dəyişdirmək və plitələrin istifadəyə yararlı səth sahəsini artırmaq üçün vaxtında doldurulma tələb olunur. Şarj olmadan qurğuşun sulfat inkişaf etməyə davam edəcək və parçalanması qeyri-mümkün ola bilər. Batareya çox boşaldıqda, batareyanın tamamilə uğursuzluq ehtimalı var.

Sülfasyondan əlavə, boşaldılmış vəziyyətdə batareya içərisində korroziya da daha çox yayılmışdır. Qurğuşun plitələrə və batareyanın içərisindəki əlaqələrə bu təsir elektrolitin xüsusi çəkisinin azalması səbəbindən çox artır. Bu zamanla batareyanın fəaliyyətində azalma ilə nəticələnir. Zədələnmiş bağlayıcılar aşağı drenaj aksesuarlarını dəstəkləmək üçün kifayət qədər bütövlüyə malik ola bilər, ancaq bir mühərriki işə salmaq üçün tələb olunan yüksək axıdma cərəyanını təmin etmək üçün bir güc təmin edə bilməz. Həddindən artıq hallarda, hüceyrələrarası bağlayıcıların və qaynaqların uğursuzluğuna səbəb ola bilər, bu da qəfil batareyanın pozulmasına səbəb olur.

Tez-tez boşaldılmış bir batareyada meydana gələn başqa bir şərt, elektrolitin dondurulmasıdır. Bu, yalnız elektrolitdə suyun artması səbəbindən dərin boşaldılmış batareyada baş verəcəkdir. Bu, aşağı xüsusi çəkisi şərtləri ilə nəticələnir. Tamamilə doldurulmuş Yuasa batareyası təklif olunan işləmə temperaturu aralığına malikdir: -10 ° C ilə 60 ° C (14 ° F - 140 ° F) arasında.

.

Batareya təhlükəsizliyi
Batareyalarla işləmək, potensial partlayıcı qazlar və korroziyalı sulfat turşusu kimi bir çox təhlükə yaradır. Aşağıdakı 8 bəndlik təhlükəsizlik siyahısı bu təhlükələri nəzarət altında saxlamağa kömək edəcəkdir:

1. Siqaret çəkməyin, qığılcımlar (statik elektrik və ya digər mənbələrdən) və ya batareyaların ətrafında və ya yaxınlığında açıq alov olmamalıdır. Batareyalar oksigenlə birləşdikdə yüksək alışqan olan hidrogen qazı istehsal edə bilər; əgər bu qazlar batareya qutusunu alovlandırsa və ya partlaya bilər.
2. Adi batareyalarda şarj edərkən havalandırma qapaqlarını boşaldın və bütün şarj bölgəsini havalandırın. Batareya içərisindəki hidrogen və oksigen səviyyəsinin artması yanğın təhlükəsi yarada bilər.
3. Batareya doldurulma zamanı toxunma hiss edirsə, şarjı dayandırın və işə başlamazdan əvvəl sərinləməsinə icazə verin. Həddindən artıq istilik plitələrə ziyan vurur və potensialı poza bilər.
4. Adi batareyalarda QIZIL DƏNİZ VƏZİFƏNİN DƏYİŞDİKLƏRİNDƏN ÇOX SOYUN. Çıxarıldıqdan sonra onu heç vaxt geri qoymayın. Üzərində qalarsa, batareyanın içərisindəki qazlar partlaya bilər. Eyni səbəbdən, havalandırma borusu heç vaxt əyilməməli və ya tıxanmamalıdır.
5. Batareya şarj cihazlarını düzgün birləşdirmək batareyaya gətirib çıxarır: müsbətə müsbət, mənfiə mənfi. Şarj cihazlarını bağlayın və ya bağlamadan əvvəl onu söndürün. Bu, batareyadan simləri bağlayarkən və ya çıxararkən qığılcım yaratmaq şansını minimuma endirəcəkdir.
6. Bir batareya ilə işləyərkən həmişə göz qorunması, qoruyucu əlcəklər və qoruyucu geyimlər geyin.
7. Batareya turşusunu zərərsizləşdirmək üçün bir su və çörək soda məhlulu istifadə edərək turşu tökülməsini dərhal təmizləyin (10 hissə suya 1 hissə çörək soda).
8. Turşu doldurma qablarının dəqiq işarələndiyinə və iş sahələrinin yaxşı işıqlandığına əmin olun. Gözlərdə turşu udulursa və ya sıçrayırsa, dərhal tədbir alın. Kükürd turşusunu içmək və ya udmaq ciddi daxili yaralanmalara və ya ölümə səbəb ola bilər.

Kükürd turşusu ilə təmasda olan vasitələr:

• Xarici - su ilə çırpın
• Daxili - çox miqdarda süd və ya su içmək, sonra maqnezya, bitki yağı və ya xam, döyülmüş yumurta südü. Dərhal həkim çağırın
• Gözlər - bir neçə dəqiqə su ilə çırpın, dərhal tibbi yardıma müraciət edin

Batareya növləri
Akkumulyatorların hər Yuasa çeşidi qiymət və performans fərqlərini nəzərə alan unikal xüsusiyyətlərə malikdir. Yuasa iki əsas batareya növü istehsal edir; Adi və Absorbed Glass Mat (AGM).
AGM batareyalarında doldurucu qapaqlar yoxdur və bəzən təmirsiz batareyalar və ya VRLA (klapan tənzimlənən qurğuşun turşusu) batareyaları adlanır.

AGM Batareyalar

AGM batareyaları digər növlərə nisbətən daha kompaktdır, çünki sərbəst elektrolit yoxdur. Bu, onları daha çox "həcm səmərəli" edir. Aktivləşdirmə zamanı onlar yalnız bir dəfə doldurulduqları üçün doldurucu limanları daim bir möhürləyici fiş bağlayır. Həm də havalandırma borusu yoxdur. AGM batareyaları, nəqliyyat vasitələrində uzun müddət saxlama üçün idealdır: minmə biçinləri, şəxsi su gəmiləri, skuterlər və qışda minməyən motosikllər.

Yuasa'nın AGM batareyaları doldurma / boşaltma prosesində atmosferə qaz atmırlar. Daxili sərbəst buraxılan qaz batareyanın içərisinə yığılır, buna görə havalandırma borusu tələb olunmur. Bir AGM batareyası möhürlənə bilər, çünki batareyanın içərisində mənfi plitələr heç vaxt doldurulmur və buna görə hidrogen qazı istehsal etmir. Müsbət plitələr axıdılması zamanı oksigen yaradır, lakin oksigen bir havalandırıcı borudan çıxarılarsa, batareyalar doldurulana qədər su olur və su turşuya çevrilir. Bu proses rekombinant texnologiya adlanır.

Bir AGM batareyasının içərisində mənfi və müsbət plitələr arasındakı ayırıcılar istiliyə və turşuya davamlı olan xüsusi bir lifdən hazırlanmışdır. Bu dizayn AGM batareyasını batareyanın içərisində az maye turşusu olduğundan turşu tökülməsinə daha az meylli edir. Bundan əlavə, təsadüfən həddindən artıq yüklənmə halında daxili təhlükəsizlik klapan istifadə olunur. Valf, partlama riskini minimuma endirən alov tutma diskini də əhatə edir. Bir AGM batareyasının bəzi üstünlükləri bunlardır:

• Su ilə doldurulma və ya elektrolit səviyyəsini yoxlamaq lazım deyil
Plitə ızgaraları digər batareyalara nisbətən daha uzun bir şarj saxlayan xüsusi qurğuşun-kalsium ərintisindən istehsal olunduğu üçün özünü boşaltma azaldı.
"Bir təkan" elektrolit turşusu konteynerindən istifadə etməklə asan və dərhal aktivləşdirmə

Əksər Yuasa AGM batareyaları ya "fabrik işə salınıb" (quraşdırma üçün hazırdır) və ya bir turşu paketi olan quru batareya olaraq mövcuddur. GYZ və YTZ seriyalı batareyalar yalnız "fabrik işə salınmış" vəziyyətdə mövcuddur. Quru batareyalar üçün hissə nömrələri "təchiz olunmuş şüşə" demək üçün "-BS" ilə bitir (yəni YTX14-BS, YTX20HL-BS və s.)

Bir nəqliyyat vasitəsindəki orijinal avadanlıq olmayan bir AGM batareyasına yüksəltməyi nəzərdən keçirərkən, şarj sisteminin 14.0 ilə 14.8 volt arasında tənzimlənən bir çıxışı olduğundan əmin olun. Ümumiyyətlə, köhnə nəqliyyat vasitələrində daha aşağı gərginlik yaradan bir şarj dərəcəsi var və bu nəqliyyat vasitələri üçün adi bir batareya variantı olacaqdır.

Adi batareyalar

Adi batareyalar yaxşı performans və uzunömürlülük təklif edir, lakin daha aşağı qiymətə. Yuasa bu batareyaların iki dizaynını istehsal edir: Adi (YuMicron) və Yüksək İstifadəli Şərti batareyalar (YuMicron CX).

Onların Yuasa bütün batareyaları üçün istifadə etdiyi ortaq cəhətlər var. Korroziyaya, sərt polipropilen örtüklərə və qablara və istiliklə möhürlənmiş quruluşa qarşı durmaq üçün möhürlənmiş postlar. Bundan əlavə, onlar xüsusi ayırıcılar və arakəsmə quruluşu kimi dizayn xüsusiyyətlərini bölüşürlər. Yuasa YuMicron batareyaları adi bir batareyadan daha çox (30% -ə qədər) gücə malikdir. YuMicrondakı boşqab səthinin sahəsi, hər bir hüceyrənin içərisində əlavə boşqablar üçün yer ayıran nazik, yüksək texnoloji ayırıcıların istifadəsi ilə artır.

YuMicron batareyaları daxili müqaviməti minimuma endirən və başlanğıc tutumunu daha da artıran xüsusi bir hüceyrəarası bağlayıcıdan, həmçinin vibrasiya zədəsinə qarşı xüsusi şüşə mat istifadə edir. YuMicron və YuMicron CX arasındakı fərq, plitələrdə istifadə olunan materialdır. Adi və YuMicron batareyaları, ikisi də qurğuşun antimilli plitələrdən istifadə edir, YuMicron CX isə qurğuşun-kalsium istifadə edir. Qurğuşun-kalsium texnologiyasının istifadəsi artan soyuq qıvrım amperini, su itkisini azaldır (adi bir dizaynla müqayisədə 66% -ə qədər) və şarj müddətini daha uzun saxlayacaq bir batareya ilə nəticələnən öz-özünə boşaltma xüsusiyyətlərini azaldır.

Batareya Reytinqləri
Səlahiyyətli batareyalar Amper-saat (AH) və / və ya soyuq qıvrım amperlərində (CCA) qiymətləndirilir. Batareyanın müəyyən bir müddətdə cərəyanı axıdma qabiliyyəti AH dərəcəsidir.

AH reytinqi, gərginlik 25 ° C (77 ° F) 10.5 volta çatdıqda tam boşaldılmış sayılan 13.0 açıq dövrə gərginliyi ilə tam doldurulmuş batareyaya əsaslanır. Amp saat reytinqləri batareya qutusuna iki şəkildə çap olunur: 10 saat və 20 saat qiymətləndirmələr.

Batareya boşqabının sahəsi nə qədər böyükdürsə, amper-saat reytinqi də bir o qədər yüksəkdir. Temperatur AH-ya da təsir göstərir, çünki aşağı temperatur bir batareyanın içərisindəki kimyəvi reaksiyanı yavaşlatır. Bir batareya isti olanlara nisbətən soyuq temperaturda daha az AH gücünə sahib olacaqdır.

CCA, batareyanın aşağı temperaturda cərəyan hazırlaya biləcəyini nə dərəcədə yaxşı qiymətləndirir. AH kimi, CCA reytinqi plitələrin sayından və ümumi səth sahəsindən asılıdır. CCA, yeni bir tam doldurulmuş batareyanın qısa müddət ərzində -18 ° C (0 ° F) səviyyəsində çatdıra biləcəyi boşaltma yükünü təmsil edir. Ümumiyyətlə, mühərrik ölçüsü artdıqca başlanğıc mühərrikinin əyilmə cari tələbi və beləliklə CCA batareyası tələbləri də artır.